maandag 3 februari 2014

Deken nr. 17

Zoals ik in een eerdere blogpost al vertelde, was ik bezig met een fleurige, zomerse deken! Hij kan inmiddels op het lijstje met afgeronde projecten, want hij is al weer afgeleverd bij de huidige eigenaresse. Het was een heerlijke deken om te haken. Gehaakt van granny squares, omhaakt als een grote granny square en met een rand van gehaakte pomponnetjes (aan twee kanten). Die laatste, die maak ik zeker nog eens weer!!!
 

 
Het patroon van de pomponnetjesrand komt van The Heartfeltcompany.
 
♥♥♥


2 opmerkingen:

  1. Nou jaaa, nog geen enkele reactie op zo'n leuke deken? Die pomponnetjes zien er erg aardig uit, heel sierlijk. De ontvanger is er vast blij mee!

    Ik zag dit omdat je gelinkt bent via Annemarie's haakblog, die ik af en toe bekijk. Hartstikke tof dat er weer allemaal mensen zo creatief bezig zijn!

    Groetjes van Esselin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mooie projecten verdienen allemaal een compliment, ik word er zo vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen