vrijdag 20 juli 2012

Deken nr. 2

Ik heb er lang op moeten wachten, of beter gezegd: het heeft lang geduurd voordat ik hem helemaal af had ;). Maar inmiddels is hij echt helemaal af, er hangt geen draadje meer aan wat nog afgewerkt moet worden. De deken zelf meet 1.30 bij 1.50m, de rand is ongeveer 6cm. Lekker warm dat hij is! Totaal niet geschikt dus voor de komende zonnige dagen, maar wel heel geschikt voor het wat koudere weer wat vast nog wel weer eens langs komt ;)!


Hierboven nog zonder rand..



♥♥♥


11 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg, wat een beauty! Prachtige rand heb je er aan gehaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig geworden Hanneke.
    Chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt mooi! Haken kan ik niet goed, ga ik ook niet leren maar als ik zoiets moois zie langskomen denk ik toch..... Maar nee, toch niet!
    Ik bewonder gewoon de kunstwerken van de haakbloggers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken! Mooie rand ook. Super!!!
    Fijn weekend! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! En deze rand die ga ik pinnen :-) Ben zelf ook met een deken bezig en die kan dit randje heel goed gebruiken!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi Hanneke, wat een prachtige rand heb je gekozen!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die is mooi zeg mooie kleurtjes heb je gebruikt en je rand maakt het helemaal mooi af!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super knap gemaakt-Hanneke-prachtige rand-helemaal af. Die zou niet misstaan op een mooie kinderkamer-geniet van het lekkere weer-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat mooi. Krijg ook de kriebels om er een te maken . Maar heb nu teveel haaksels om handen voor de kreabeurs in november in een dorpshuis. Maar ga hem zeker haken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, that's beautiful! Love the colors! Liz

    BeantwoordenVerwijderen