vrijdag 4 november 2011

Deken!

Op 3 maart (*schaam schaam*) plaatste ik een berichtje met een foto van de deken waar ik toen net aan begonnen was. Het dekentje groeide niet zo snel, ik heb het vaak weer aan de kant gelegd. Maar nu, nu is hij dan eindelijk af!




Zien jullie het ook? De gegolfde randen heb ik recht gemaakt voordat ik de rand er om heen heb gehaakt. Dat vind ik toch eigenlijk wel mooier staan, helemaal als je hem ergens opgevouwen neerlegd! Het dekentje is nu 1 meter bij 1 meter 40, precies goed om je lekker warm te houden wanneer je aan het bankhangen bent ;)!

♥♥♥

6 opmerkingen:

  1. Hij is onwijs mooi geworden!
    Ik hoop dat het mij nog een keer gaat lukken om een deken te haken!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Han!

    Gezellig dat je mee was vandaag!!!

    Dikke knuf!

    X GF

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij een leuke spulletjes zeg,ik ben je volger geworden en succes met mijn give-away,hi,hi.Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig gewroden Hanneke!
    Wat zul jij lekker liggen op de bank zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige kleuren! Op zulke momenten wou ik dat ik ook kon haken...

    BeantwoordenVerwijderen