maandag 4 maart 2013

Deken nr. 10

Mijn eerste dekentje haakte ik ruim 2 jaar geleden en nu, nu ben ik al weer bij nr. 10 aanbeland! Ik vind 'm zeer geslaagd, de kleuren zijn wel mijn ding en het patroon is ook leuk om te haken!




Het is niet zo'n grote deken geworden, hij is 1.10 bij 85 cm. De wolletjes waarvan de cirkels zijn gehaakt, zijn ook echt op. Ik kwam er wat te kort, vandaar de 4 cirkels met meerdere kleuren. Ik had hem graag zelf gehouden, maar hij is gemaakt voor J., dus de optie om hem zelf te houden was er niet.

♥♥♥ 


6 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor :) En die kleurtjes passen mooi bijelkaar. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kleuren zijn idd zeer erg mooi!
    Pff 9 dekentjes.. daar moet je een eeuwigheid aan bezig geweest zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Hanneke! Ik hou van die kleuren! (lijkt een beetje op een kussensloop die ik aan het maken ben). En leuk om te doen he? Welke wol heb je gebruikt?

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel leuk detail, die vier afwijkende rondjes. Goede keus om dat te doen. Erg mooi geworden Hanneke!

    BeantwoordenVerwijderen