vrijdag 18 april 2014

Voorbereidingen

 
Alweer even afwezig geweest, mijn blogberichten zijn de laatste tijd niet echt constant. Maar ondertussen ben ik wel weer druk aan de slag geweest. Ik ben me aan het voorbereiden op een markt begin mei, waar ik mijn gehaakte en genaaide spulletjes ga verkopen. Om de kraam wat te kunnen vullen ben ik bezig met het maken van kussens. Het gehaakte kussen op de voorgrond zal niet te koop zijn, maar het stoffen kussen er achter wel. De volgende zijn ook al in de maak!
 
 
♥♥♥

 

 


 


2 opmerkingen:

  1. Your cushion is gorgeous, Made of two of my most favourite things granny squares and green - I would love this in my home, you did a great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee wat leuk! is toevallig ik heb ook zo een kussen gehaakt maar dan met blauw en roze=) maar deze kleurencombinatie vind ik wel heel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen