woensdag 9 november 2011

Het is af!!

Het duurde niet zo lang, dat wachten op de postbode.. Vanmorgen vond ik de envelop in de bus! Ik vind de hengsels wat aan de dunne kant, maar ze passen wel goed bij de tas (vind ik dan). Dit is hem geworden:





De tas is gemaakt van 34 gehaakte blokken met de kleuren donker paars, licht paars en rood. De (dubbele) voering is van katoen, rood met witte sterretjes, hebben jullie het naamlabeltje gezien??! Ik heb er (met enige moeite ;)) een rits in gezet zodat de tas goed af te sluiten is, binnenin zitten vakjes voor van alles en nog wat. Ook zitten er nog haakjes aan de zijkant, daar kan eventueel nog een schouderband aan bevestigd worden!!

♥♥♥

12 opmerkingen:

  1. Die is mooi geworden!
    En de haakjes aan de zijkant vind ik een erg goed idee.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw-zo knap gemaakt. En zo gaaf afgewerkt-mijn compliment-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig is helemaal great! vet gaaf!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi!!! WIL IK OOK wel hebben zulle! ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet deze tas er mooi uit, en zo netjes! Je hebt echt oog voor details, de hengsels passen er prachtig bij. Dikke hengsels lijken wel leuk, maar zijn helemaal niet fijn in gebruik!
    Veel plezier met je nieuwe tas...

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai da's sjiek zeg , en nu met veel plezier op stap met de mooie tas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is hij geworden zeg! Ik snap wel wat je zegt, iets aan de dunne kant de hengsels, maar ze passen er inderdaad perfect bij.

    Knap dat je er ook en rits en vakjes in gezet hebt.

    Groetjes,
    Rachel

    ps... je vogeltjes zijn verwerkt hoor. 1 kant is af. Nu nog de andere kant, foto's maken en op mijn blogje plaatsen, dan kun je zien wat ik ervan gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem erg geslaagd ! de kleuren zijn mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tas, goeie kleuren, mooie bijpassende voering.
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kunt zeer zeker weer trots zijn, Hanneke. Wat een prachtige tas is dit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt goed gelukt zeg. TOP!!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen