woensdag 3 augustus 2011

Swap

Op het amigurumi-forum werd een nieuwe swap geopend, dit keer een brievenbusswap. Het leek mij toen een goed idee om mee te doen, omdat ik nog nooit mee had gedaan met een swap leek me een kleine swap goed om mee te beginnen. Het pakketje wat ik heb gemaakt ligt klaar om te versturen (redelijk snel dacht ik zelf ;)), maar vandaag al vond ik een pakketje in de brievenbus. Niet zomaar een pakketje, maar een super gaaf pakketje van Vera (Juffrouw X)!!

Een overzicht van alle spulletjes die ik heb gekregen (behalve de patroontjes). Je ziet een zeepketting, een leuke kaart, een doosje met zaadjes voor de moestuin, een wortelsleutelhanger, roze bloemetjes, een bloempotje met een klein groen plantje (mét lieveheersbeestje!), een groen doosje met inhoud, een bolletje roze katoen en een reep pure chocolade =D.

Toen ik keek naar het patroon dacht ik 'Yes, deze wil ik wel maken!!!!'. Toen ik nog iets beter keek, zag ik dat er ook een patroon bij zit van een schaal met koekjes en een patroon voor cupcakejes!!

In het groene bakje zitten allemaal leuke dingen, van kleine roosjes tot leuke hangertjes, toffe oogjes en lieve knoopjes en kraaltjes!

Deze vind ik allemaal echt geweldig! Ik ga eens goed bedenken waar ik de wortel aan ga hangen, het bloempotje zet ik op mijn bureau neer en de bloemetjes, die krijgen ook een leuk plekje!

Super bedankt Vera!!

♥♥♥

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan ! Fijn te horen dat je er blij mee bent. Het is toch altijd spannend hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je heerlijk verwend zeg! geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen