dinsdag 12 juli 2011

Nomade

Een babynomade, gebaseerd op het patroon uit de Knippie (van 2 jaar terug?). Al een aantal keren gemaakt en ook een aantal keren super ontvangen. De onderstaande nomade moest een neutrale zijn, inmiddels weet ik dat hij voor een lief meisje is. Aan de buitenkant heeft hij groene ruitjes (katoen), de binnenkant is van badstof in grijs met witte strepen. Eigenlijk zijn dit gewoon drie handdoeken, omdat ik geen geschikte lap badstof kon vinden.



(Voordat ik hem weg heb gegeven, heb ik hem natuurlijk voorzien van wat klitteband, zodat hij ook dicht kan ;))

♥♥♥

1 opmerking:

  1. Beste Hanneke,

    Wat een mooie doek! Erg leuk geworden!

    Ik ben zelf zwanger van een tweeling. Ik kwam op je site terecht, omdat ik op zoek ben naar het patroon van zo'n omslagdoek. En naar aanleiding van je post ben ik naar de site van knipmode gegaan, maar helaas kan ik er niks vinden. Heb je enig idee hoe ik het patroon kan achterhalen? Of kun je me de maten doorgeven?

    Ik ben benieuwd!

    Groet,
    Mieke miekedj@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen