woensdag 22 juni 2011

Hoesjes en vlaggetjes

Binnenkort ga ik samen met iemand anders een haaknaaldenhoesje maken. Het is voor mij al weer even geleden, daarom heb ik vandaag maar even gekeken of ik nog wel wist hoe het ook al weer moet. Ik heb er drie geknipt, waarvan er één voor mezelf is. Mijn haaknaaldenvoorraad groeide het hoesje uit (en mijn vorige hoesje had geen 'flapje', waardoor de haaknaalden er uit vielen).




Als iemand geïnteresseerd is in dit hoesje, deze hoef ik niet zelf te houden. Voor mezelf heb ik er één geknipt van hetzelfde paddestoelenstofje als het theezakjeshoesje (van hieronder). Super lief stofje, maar helaas is het al weer op..




Vanmorgen heb ik ook nog snel de 'roze-driehoekige-granny-vlaggetjesslinger' in elkaar gezet. De vele draadjes afwerken, dat was niet zo'n leuke klus. Het aan elkaar haken weer wel =).






♥♥♥

4 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal! Ik had zo'n theezakjeshoesje nog niet gezien...zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit. Echt heel erg leuk en handig ook nog!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Hanneke,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit theezakjes tasje is ook weer zooooo leuk!!! Helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen