donderdag 19 mei 2011

Zeshoeken en (bijna) mmmmm!

Laatst typte ik een berichtje over een bijna rode aardbei. Eigenlijk had ik een foto willen maken van de helemaal rode aardbei, maar hij zag er zo lekker uit dat ik niet kon wachten. Rode aardbeien zijn ook nog eens niet zo bijzonder, er zullen er trouwens nog wel een flink aantal volgen!!

Afgelopen weekend begon ik met het maken van zeshoeken aan de hand van een patroon van Classic-web. Het is een super leuk patroontje, mede omdat er zo veel verschillende steken in worden gebruikt:


(Op de achtergrond stof van en voor een tas van Cath Kidston. De stof zat geknipt en al bij het boek 'Naailes voor beginners' =D.)

Ooh, als ik 's morgens (en 's middags en 's avonds) even bij m'n tuintje ga kijken, lijkt het wel alsof het elke dag, elk uur en elk minuut groeit. Dat doet het natuurlijk ook, maar het gaat zo hard!!!



Mmmm, rode bieten!



Mmmm komkommer en mmm paprika!

-------------------------------------------------------

Maar wat duurt wachten lang, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten