maandag 9 mei 2011

Druk

Het was zulk lekker weer de afgelopen dagen, dat ik druk bezig ben geweest met vanalles behalve haken en handwerken. Alleen vorige week donderdag nog begonnen met het maken van een jurk, helaas nog niet af, nog niet wat te zien dus.

Ik heb overigens niet stilgezeten de afgelopen dagen. Ik (we) heb lekker in het bos rondgebanjerd, in de zon gezeten, gefietst, voor school bezig geweest en vooral ook veel in het moestuintje.


Het ziet er nog niet zo heel vrolijk uit, maar over een flink aantal weken hoop ik wel te smullen van al het lekkers dat nu nog aan het groeien is. Oh, er zitten nu ook wat bietenplantjes in de grond, net als wat verschillende kruiden. In het kasje rechts staat een kalebas plantje waar nog een plekje voor gezocht moet worden, wat kamille, bieslook, bietjes en de boontjes.

Het is zo leuk om 's ochtends (, 's middags of 's avonds) te kijken en te zien dat er weer wat boven de grond uit komt en dat alles wat al boven de grond was aan het groeien is!


MMMMmmmmmmmmmmmmmmm!!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he? Wat hebben we een geluk gehad met die heerlijke dagen. Ik zie dat jullie er ook echt van aan het genieten zijn. En die de moestuin ... daar zal wel alles groeien als kool ;) Geniet er lekker van!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb lekker op je blog rondgesnuffeld, leuke blog heb je!
    ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie dat je veel leuke dingen maakt!!:-)))
    Ga je volgen!

    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen